LIVE SCORE


powered by Agones.gr (Στοιχημα)

18/10/10

Αυτή η ομάδα μου αρέσει

Ο Γιάννης Μπουρούσης μιλάει για την πρεμιέρα της Ευρωλίγκας κόντρα στη Ρεάλ και δηλώνει ότι ο φετινός Ολυμπιακός του αρέσει για το πάθος και τον "τσαμπουκά" που θα βγάζει μέσα στο γήπεδο




Η πρεμιέρα της Ευρωλίγκας βρίσκει τον Ολυμπιακό στο (όπως αναμένεται) κατάμεστο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, να υποδέχεται τη Ρεάλ Μαδρίτης (21:45, ΕΤ-1) και για πρώτη φορά ενώπιον του κοινού τους, οι "ερυθρόλευκοι" δεν σκέφτονται τίποτε περισσότερο πέραν της πρώτης τους νίκης! Ο Γιάννης Μπουρούσης μίλησε αποκλειστικά στο Redplanet.gr και εξηγεί τις αλλαγές στο στυλ της ομάδας, αλλά και τον πόθο της ομάδας να ξεκινήσει νικηφόρα τις ευρωπαϊκές υποχρεώσεις της.



Είπε ο Μπουρούσης:
Για την ιδιαιτερότητα της πρεμιέρας: "Είναι το πρώτο παιχνίδι που παίζουμε μέσα στην έδρα μας, είναι το εναρκτήριο παιχνίδι της Ευρωλίγκας και σίγουρα θέλουμε να κάνουμε ένα καλό ξεκίνημα. Βέβαια, η ομάδα δεν είναι 100% έτοιμη, αλλά θα προσπαθήσουμε όμως να αγωνιστούμε να τα δώσουμε όλα και να κερδίσουμε το παιχνίδι" 
Για τις δυσκολίες του αγώνα: "Το παιχνίδι με την Ρεάλ Μαδρίτης θα είναι δύσκολο, καθώς έχει παίξει ήδη σε τέσσερα επίσημα παιχνίδια στο ισπανικό πρωτάθλημα και είναι πιό έτοιμη ομάδα από εμάς, αλλά όπως είπα ετοιμαζόμαστε για ένα δύσκολο ματς, όλες οι προπονήσεις που κάνουμε στον Ολυμπιακό τις τελευταίες μέρες είναι δυνατές, θα τα δώσουμε όλα και στο τέλος θα δούμε". 

Για την δική του απόδοση: "Η περσινή χρονιά ήταν μια σεζόν όπου έγιναν κάποιες αλλαγές στο στυλ παιχνιδιού που ήθελε ο τότε προπονητής (κόουτς Γιαννάκης), χωρίς να διαφωνώ για αυτό που ήθελε να κάνει. Φέτος, όμως, είναι μία διαφορετική και νέα χρονιά ξεκινάει τώρα και αυτό που εύχομαι κυρίς είναι να έχουμε υγεία. Από πλευράς μου θα προσπαθήσω ώστε να δώσω το καλύτερο που μπορώ για την ομάδα".
Για την δύναμη της φετινής γραμμής των ψηλών: "O προπονητής επέλεξε να είμαστε αυτοί που είμαστε στους ψηλούς, άρα για τον προπονητή είμαστε οι κορυφαίοι, όπως μπορεί να σχολιάσει κάποιος πως διαθέτουμε κορυφαία περιφέρεια. Αν δεν πίστευε ο προπονητής πως είμαστε καλοί σε αυτό που κάνουμε, θα μας είχε αλλάξει". 

Η παρουσία του Ίβκοβιτς

Ο κόουτς Ίβκοβιτς μιλάει πάντα με καλά λόγια για την αξία του Μπουρούση, κάτι για το οποίο αισθάνεται τιμή: "Αυτό είναι πολύ τιμητικό για εμένα, ο κόουτς με ξέρει από τότε που πρωτοήρθα στην Αθήνα για να παίξω μπάσκετ και είναι ο άνθρωπος όπου στην ουσία με πήρε τότε στην ΑΕΚ. Χαίρομαι πάρα πολύ που θα τον έχω μαζί μου φέτος, σε μία νέα προσπάθεια που κάνουμε. Ο κόουτς θέλει και εκείνος η ομάδα να φτάσει ψηλά, άλλωστε, το είχε καταφέρει πριν 13 χρόνια στον Ολυμπιακό και χαίρομαι πάρα πολύ που αν καταφέρουμε να φτάσουμε μαζί στην κορυφή, θα είμαι ένας από αυτούς όπου με είχε πρωτοδιαλέξει στο ξεκίνημα της καριέρας μου και που τώρα πάλι δουλεύω μαζί του". 

Οι πρώτες του εντυπώσεις για τον νέο Ολυμπιακό: "H oμάδα δεν είναι έτοιμη ακόμη, θέλουμε πάρα πολλή δουλειά. Αυτό που είδα όμως και μου άρεσε, είναι το γεγονός πως όλα τα παιδιά στον Ολυμπιακό είμαστε ενωμένοι και κάνουμε αυτά που μας λέει ο προπονητής μας. Μου αρέσει που βλέπω την ομάδα να παίζει με πολύ πάθος και περισσότερο τσαμπουκά". 

Για το αν προσπάθησε να πείσει τον Βασίλη Σπανούλη να έρθει στον Ολυμπιακό: "Δεν προσππαθησα να πείσω τον Βασίλη να έρθει στον Ολυμπιακό, η απόφαση ήταν καθαρά δική του επιλογή. Επέλεξε μόνος του να έρθει στον Ολυμπιακό και αυτό που του εύχομαι είναι να έχει υγεία και να φτάσουμε στην κορυφή μαζί". 


Δεμένος με τον Ολυμπιακό
Άραγε η φετινή ομάδα μπορεί να φτάσει ψηλότερα σε σχέση με την περσινή: "Αυτό θα φανεί στο τέλος. Πέρσι κατακτήσαμε το Κύπελλο Ελλάδος, καταφέραμε να φτάσουμε στον τελικό της Ευρωλίγκας, τώρα το αν θα μπορέσουμε να φτάσουμε ακόμη πιο ψηλά θα φανεί μόνο στο τέλος σεζόν". 

To μήνυμα που θέλει να στείλει στον κόσμο του Ολυμπιακού: "Είμαι πέντε χρόνια στην ομάδα και έχω ήδη στείλει πολλά μηνύματα. Έχω δεθεί με τον Ολυμπιακό και όσο θέλουν εκείνοι να φτάσει στην κορυφή η ομάδα, τόσο το θέλω και εγώ. Ο Ολυμπιακός με έχει αναδείξει και εγώ από την πλευρά μου κάνω το καλύτερο δυνατό για να την βοηθήσω. Βέβαια, δεν αρκεί μόνο από την μία πλευρά. Εννοώ πως όλοι οι παίκτες θα πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι για να φτάσουμε στην κορυφή". 
Για την απεργία των παικτών στο ελληνικό πρωτάθλημα: "Θα έχουμε κάποιες συναντήσεις μέσα στην εβδομάδα και να δούμε τι θα γίνει. Είναι κρίμα για το ελληνικό μπάσκετ, διότι η Ελλάδα έχει καταφέρει σε αυτό το άθλημα τόσα πολλά,να πηγαίνον ορισμένοι να το διαλύσουν. Γιατί στην ουσία αυτό πάνε να κάνουν".
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου