LIVE SCORE


powered by Agones.gr (Στοιχημα)

19/10/10

«Στην νοοτροπία του Ολυμπιακού οι τίτλοι»



Ικανοποιημένος από την κατάκτηση του Σούπερ Καπ στο βόλεϊ και έτοιμος να μυήσει τους νεαρούς συμπαίκτες του στους τίτλους είναι ο αρχηγός του Ολυμπιακού, Ανδρέας Ανδρεάδης, μιλώντας στονNovaΣΠΟΡ FM 94,6. Ο Έλληνας άσος αναφέρθηκε στα προβλήματα που έχει ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός αλλά και το επεισόδιο που είχε με τον Βασίλη Μηνούδη πριν από τον τελικό με τον Παναθηναϊκό. 

«Εμείς ήμασταν μαζί και είχαμε δουλέψει συστήματα και τακτική και φάνηκε πως ήμασταν καλύτεροι στο παιχνίδι σε αντίθεση με τον Παναθηναϊκό, ο οποίος είναι ανέτοιμος. Ξεκίνησε αργά προετοιμασία, όμως στο μέλλον σίγουρα θα είναι διαφορετικά τα πράγματα», είπε αρχικά και συνέχισε: «Κάθε τίτλος που υπάρχει θέλουμε να τον κατακτήσουμε. Η ομάδα έχει νεαρούς και θέλω να τους δείξω ότι κάθε τίτλος είναι πολύ σημαντικός για τον σύλλογο. Είναι πολύ σημαντικό για τα νέα παιδιά να έχουν τίτλο. Πρέπει να μπαίνουν σε αυτή την φιλοσοφία».

Για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός, είπε: «
Όλα θα εξαρτηθούν από τις εκλογές που θα γίνουν. Πρέπει να βοηθήσει και ο κόσμος μέσω των μελών».

Ερωτηθείς για το γεγονός ότι αν και υποστήριζε τον Ολυμπιακό και έχει αγωνιστεί στον Παναθηναϊκό, είπε: «
Είμαστε επαγγελματίες και ο καθένας κοιτάει το συμφέρον του. Μπορεί και να τελείωνα την καριέρα μου στον Παναθηναϊκό. Τώρα είμαι στην ομάδα μου τον Ολυμπιακό και είναι πολύ σημαντικό για μένα που είμαι και αρχηγός. Έγινα όταν με ψήφισαν οι συμπαίκτες μου τους ευχαριστώ που με εμπιστευτήκαν. Είναι πολύ σημαντικό για μένα».

Σχετικά με το επεισόδιο που είχε με τον Βασίλη Μηνούδη, τόνισε: «
Με επηρέασε και μπήκα στον αγωνιστικό χώρο αγχωμένος. Έκανα λάθος στην συμπεριφορά μου, όμως ένιωσα πως έπρεπε να υπερασπιστώ το μέλος της ομάδας μου. Οι δημοσιογράφοι «φούσκωσαν» λίγο τα πράγματα. Όπως και να έχει ζητάω συγνώμη από τον κόσμο του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού».

Ο Ανδρεάδης σχολίασε και την εκπληκτική εμφάνιση του Δημήτρη Τζούριτς: «
Έχει καταπληκτικά προσόντα. Ίσως και καλύτερα από τον Μίλκοβιτς. Αν δουλέψει, ειδικά με τον κ. Γκουλινέλι, θα μπορέσει να γίνει ένας από τους καλύτερους διαγώνιους στην Ευρώπη και ίσως και στον κόσμο».


www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου